انتظار





انتظار  

 

 نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن ...

ولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد ...

کاش بودی و دستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیها و نبودنهایت میشد ...

کاش بودی تا سر به روی شانه های مهربانت می گذاشتم

و دردهایم را به گوش تو میرساندم... بدون تو عاشقی برایم عذاب است

میدانم که نمیدانی بعد از تو دیگر قلبی برای عاشق شدن ندارم...

کاش میدانستی که چقدر دوستت دارم و بیش از عشق بر تو عاشقم...

میدانی که اگر از کنارم بروی لحظه های زندگی برایم پر از درد و عذاب میشود

 میدانم که نمیدانی بدون تو دیگربهانه ای نیست برای ادامه ی زندگی جزانتظار آمدنت ...

انتـــــــــــــــــــــــــــــظار ...

شش حرف و چهار نقطه ! کلمه کوتاهيه . اما



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت16:41---23 اسفند 1390
امشب دست همدیگرو حتما بگیرید!!!
تنها از رو آتیش نپری ها .........
اونایی که تنها پریدن ، همه سوختن !
دست همدیگرو رها نکنین
ای غریبه ی آشنا ، 4 شنبه سوری ات بی خطر و امن و با شکوه
موقع پریدن از رو آتیش ، حتما یاد همدیگه باشیم ......


یاس
ساعت22:09---22 اسفند 1390
شبی از سوز گفتم قلم را
بیا بنویس غم های دلم را
قلم گفتا برو بیمار عاشق
ندارم طاقت این بار غم را ................
سپاس از پیام های گرمتان


الناز
ساعت13:49---22 اسفند 1390
سلام
خیلی وبلاگ خوشملی داری


یاس
ساعت21:56---21 اسفند 1390
انتظار از چشم من کوچید ورفت
بر دل خوش باورم خندید و رفت
آرزو هم خسته از حنجار صبر
سر به دامان دلم نالید و رفت
.........................................(اینو یه زمانی خودم گفتم که البته بقیه هم داره .........)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته ای از یك عاشق به نام :تنها| یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, | 10:22 | + | موضوع: <-PostCategory-> |