خداحافظی





خداحافظی  

به خــداحافــظـی تــلـخ تـو سـوگــنـد نــشــد


کـه تـو رفــتـی و دلـم ثـانـیـه ای بـنـد نـشـد



بـا چـراغـــــی هـمه جـا گـشـتـم و گـشـتـم در شـهـر


هـیــچ کـس ! هــیـچ کـس ایـنجا به تـو مانـنـد نـشـد



خواسـتـنـد از تـو بگویـنـد شـبـی شـاعـرها


عـــاقـبـت بـا قــلــم شــرم نوشـتـنـد : نـشـد

 


 

شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!



چرا که در تاریکـــ ـی ..



چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!



و هر لحظــــــــ ـه ..



این امیـــــ ـد ..



در درونــــــ ــم ریشه می زند ...



که آمده ای ..



ولی من ندیده ام!



با ساعت دلم

وقت دقیق آمدن توست!


من ایستاده ام:


مانند تک درخت سر کوچه


با شاخه هایی از آغوش


با برگ هایی از بوسه


با ساعت غرورم اما !


من ایستاده ام:


با شاخه هایی از تابستان


با برگ هایی از پاییز


هنگام شعله ور شدن من!


هنگام شعله ور شدن توست!


. . . چشم ها را می بندم
 

. . . گوش ها را می گیرم


با ساعت مشامم


اینک:


وقت عبور عطر تن توست



شجاعت مـے خواهد

وفادار احساسـے باشـے

کــ ِ میدانـے

شکست مـے دهد

روزے نفس ـهاے دلت را...


چقــدر باید بگذرد؟؟

تا مـن

در مـرور خـاطراتم

وقتی از کنار تــو رد می شوم.

تنـــم نلــرزد…..

بغضــم نگیــرد…..



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت12:39---1 ارديبهشت 1391
وای چقدر غیبتتون طولانی شد!!!!!!!!!!!!!!!
اگه نمی اومدین ، نظرهایی که گذاشته بودم و بودند ، کپک می زدند!
به هر حال خوشحالم برگشتید


sheyda
ساعت11:44---1 ارديبهشت 1391
salam vaghean webe ghashangi darii kheyli lezat bordam khoshhal misham toam be webe man sar bezanio nazar bedi

یاس
ساعت19:57---10 فروردين 1391
بس که دیوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده . سرکی می کشدو می گذرد …


یاس
ساعت21:31---9 فروردين 1391
سکوتم را مکن باور ، من آن آرامش سنگین پیش از قهر طوفانم
من آن خرمن ، من آن انبار باروتم که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر ، هزاران شعله سرخ کنار هم
تمام این قفس ها را تمام حسرت و این ترسها را من ، به دستانی که می خواهد رها باشد ، شکستی سخت خواهم داد ، سکوتم را مکن باور...
کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یاس
ساعت22:04---5 فروردين 1391
کجایی تنها ....
بابا عید شده چرا نیستی؟شاید سفری؟
به هر حال امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشی و همیشه شاد و پیروز باشی


یاس
ساعت22:02---5 فروردين 1391
کاش وقتی آسمان بارانیست
چشم را با اشک باران تر کنیم ،
کاش وقتی که تنها می شویم،
لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم...


یاس
ساعت15:49---24 اسفند 1390
شب بود و شمع بود و من بودم و غم
شب رفت و شمع سوخت و من ماندم و غم...
تشکر از پیام های گرمتان دوست گرامی
راستی قالب جدیدتون مبارک


mahsa113
ساعت10:48---24 اسفند 1390
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ


ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \\\\____________________


ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \\\\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\\\\


ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\\\\ لينک کردم \\\\


ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\\\\__________________̲̲/_̲


ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\\\\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯


ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\\\\


ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \\\\ּ ּ ּ ۞۞


ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \\\\ּ ּ ּ ּ۞۞


ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞


ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞


ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯\\\\¯¯¯¯¯¯¯¯


ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ


سلام اين مطلبت خيلي برام به شخصه جالب بود ....راستي ميشه بلينکيم؟پدرم درومد تالينکم کردند جون من ميشه منوبلينکي؟؟؟؟؟؟راستي لينکت کردم منو بلينک آخه سيستم به صورت خود کار لينک تو رو حذف مي کنه ..اگرديدي حذف شده حتما بگو من که هميشه بهت سرمي زنم....آخه ضرري که نداره بلينکيا بازم ميام


منو باعنوان نيا تو...خصوصيه...وآدرس http://mahsa113.loxblog.com/لينک کن


اينم مال تو


_________@@@@@@@@__________@@@@


________@@@________@@_____@@@@@@@


________@@___________@@__@@@______@@


________@@____________@@@__________@@


__________@@________________________@@


____@@@@@@_________@@@@@___________@@


__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@


__@@____________@@@@@@@@@_______@@


_@@____________@@@@@@@@@@_____@@


_@@____________@@@@@@@@@___@@@


_@@@___________@@@@@@@______@@


__@@@@__________@@@@@________@@


____@@@@@@_______________________@@


_________@@_________________________@@


________@@___________@@___________@@


________@@@_______@@@@@@@@@@@


_________@@@_____@@@_@@@@@@@


__________@@@@@@@


___________@@@@@_@


____________________@


____________________@


_____________________@


______________________@


______________________@____@@@


______________@@@@__@__@_____@


_____________@_______@@@___@@


________________@@@____@__@@


_______________________@


______________________@


_____________________@




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته ای از یك عاشق به نام :تنها| چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, | 10:7 | + | موضوع: <-PostCategory-> |