دیدار





دیدار  

 

گر چه رفتی نگاهت را به خاطر می سپارم 
چشمهای بی گناهت را به خاطر می سپارم
گر چه روزی می دانم!! هم بی وفا بودم و رفتم
ولیکن بعدازاین حاصل درد وآهت را به خاطر می سپارم
گر چه رفتی از کنارم دوستت دارم که کجایی  
 نور روشن در نگاهت را به خاطر می سپارم
کاش امروز هم مثل هر روز روی ماهت را ببینم
انعکاس روی ماهت را به خاطر می سپارم


نظرات شما عزیزان:

ایمان
ساعت12:02---18 اسفند 1390
سلام.همدرد.میدونی چطورادم از تنهایی یا خلوت خودش بیرون میاد.{تنها}ما /.اره ما//موفق باشی

یاس
ساعت13:31---6 اسفند 1390
خاطرت همیشه با ما............دوست وبی من
این پست هم زیبا بود . دو بار خوندمش
موفق باشی عزیز تنهای من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته ای از یك عاشق به نام :تنها| شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, | 10:12 | + | موضوع: <-PostCategory-> |